Dünyaca ünlü kahve zinciri Starbucks, müşterilerin ilgisini çekmeyen zeytinyağlı içecek serisi ‘Oleato’yu menüden kaldırma kararı aldı. Starbucks’ın İtalya’dan ilham alarak geliştirdiği bu ürün, ABD’deki müşterilerin pek ilgisini çekmeyince ve oldukça kötü yorumlar alınca ömrü kısa oldu.
Starbucks kahveyi zeytinyağı ile buluşturduğu ürünü ‘Oleato’dan çabuk vazgeçti.
‘Oleato’, Starbucks’ı bir dünya markası haline getiren eski CEO Howard Schultz’ın buluşuydu. Ürün, her gün bir çorba kaşığı zeytinyağı tüketen Schultz’un Starbucks’ın içecek ekibinden zeytinyağlı bir kahve geliştirmelerini istemesiyle ortaya çıkmıştı.
İçeceklerin menüden kaldırıldığı haberini ise ilk olarak Bloomberg duyurdu.
Şirket, zeytinyağlı kahvenin sağlıklı olduğu ve farklı bir lezzet deneyimi sunduğu yönünde pazarlama yapmıştı. Ancak müşteriler, bu yeni lezzeti tam olarak benimsemedi.
‘Oleato’ya yönelik sosyal medyada yer alan kötü yorumlar gündem olmuştu.
Starbucks’ın ‘Oleato’ serisine ilişkin bir başka kötü yorum 👇🏻
CNBC’nin aktardığına göre ise Çin, İtalya ve Japonya’daki kafelerde Oleato içeceği servis edilmeye devam edilecek.