Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan Irak Başbakanı Zeydi’ye Türkiye daveti

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Irak Başbakanı Ali Zeydi ile yaptığı telefon görüşmesinde ikili ilişkilerin güçlendirilmesi gerektiğini vurgulayarak Zeydi’yi Türkiye’ye davet etti.

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile Irak Başbakanı Ali Zeydi arasında telefon görüşmesi gerçekleştirildiğini açıkladı.

Görüşmede Türkiye-Irak ilişkilerinin yanı sıra bölgesel ve küresel gelişmeler ele alındı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, iki ülke arasındaki ilişkileri yeni dönemde daha da ileri taşımayı hedeflediklerini belirterek özellikle enerji, savunma sanayii ve ulaştırma alanlarında ciddi iş birliği potansiyeli bulunduğunu ifade etti.

Haberlerimizi Google’da Takip Edin

En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.

Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin

Erdoğan ayrıca Irak Başbakanı Ali Zeydi’yi kapsamlı istişarelerde bulunmak üzere Türkiye’ye davet etti.