Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile Irak Başbakanı Ali Zeydi arasında telefon görüşmesi gerçekleştirildiğini açıkladı.
Görüşmede Türkiye-Irak ilişkilerinin yanı sıra bölgesel ve küresel gelişmeler ele alındı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, iki ülke arasındaki ilişkileri yeni dönemde daha da ileri taşımayı hedeflediklerini belirterek özellikle enerji, savunma sanayii ve ulaştırma alanlarında ciddi iş birliği potansiyeli bulunduğunu ifade etti.
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
kaynak olarak ekleyin
Erdoğan ayrıca Irak Başbakanı Ali Zeydi’yi kapsamlı istişarelerde bulunmak üzere Türkiye’ye davet etti.