“Çok güzel bir sezon geçirdik. Gelen tepkilerden de çok memnun kaldık. İkinci sezonda olacaklar için şimdiden çok heyecanlıyız. Keşke tatil çok uzun sürmese de tekrar sete girsek.”
Yeni saç stili hakkında da konuşan Bengi, “Yeni şeyler deniyorum. Kahkül kestirdim. Uzunca bir süredir saçlarım aynıydı. Bu yaz biraz değişiklik yapmak istedim” dedi.

AVUSTURALYA’DA BALAYI
Orkun Göntem ile evlenen Mervenur Bengi, evliliğin ardından balayına gidemediklerini söylemişti. Oyuncu, “Avustralya’ya, ailemin yanına gideceğim. Gitmişken de orada balayı yapacağız. Evlilik çok güzel gidiyor. Eşim de yönetmen. Birlikte bazen projeleri değerlendiriyor, fikir alışverişi yapıyoruz” dedi.
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
kaynak olarak ekleyin