Sakık “Pişmanlık da bir erdemliliktir ama sizde bu yok. On yıldır Selahattin Demirtaş’ı içeride tutup sonra ‘Ben gideceğim, onu ziyaret edeceğim.’ Hangi yüzle gidip Selahattin’i ziyaret edeceksin? Allah kimseyi senin durumuna düşürmesin” dedi. Ayrıca Demirtaş’ın, Kılıçdaroğlu’ndan ziyaret talebi gelmesi halinde buna olumlu yanıt vermeyeceği iddia edildi. / ANKARA Milliyet
Demirtaş tartışması
DEM Parti Ağrı Milletvekili Sırrı Sakık, TBMM Genel Kurulu’nda yaptığı konuşmada, Kılıçdaroğlu’nun, 2016 yılında dokunulmazlıkların kaldırılmasıyla ilgili kararı dolayısıyla “pişman olmadığını” söylemesine tepki gösterdi.