HAZİNE VE MALİYE BAKANLIĞI PERSONEL ALIMI BAŞVURU EKRANI: 456 personel alımı yapılacak! İşte, başvuru şartları ve koşulları

Hazine ve Maliye Bakanlığı 456 personel alımı, farklı branşlarda gerçekleşecek. Bakanlığın konuya ilişkin ilanları, Resmi Gazete’de yayımlandı. Peki, Hazine ve Maliye Bakanlığı 456 personel alımı başvurusu nereden ve nasıl yapılacak? İşte, başvuru şartları ve detayları

HAZİNE VE MALİYE BAKANLIĞI PERSONEL ALIMI HANGİ BRANŞLARDA YAPILACAK?

14 çözümleyici sistem programcısı, 13 programcı, 3 mütercim-tercüman, 22 mühendis, 128 büro personeli, 202 destek personeli, 28 koruma ve güvenlik görevlisi ile 46 tekniker olmak üzere 456 sözleşmeli personel istihdam edilecek.

BAŞVURU NEREDEN YAPILACAK?

Pozisyonlara başvurular 16-27 Aralık’ta yapılacak. Adaylar, başvurularını Hazine ve Maliye Bakanlığı Kariyer Kapısı (https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr) üzerinden gerçekleştirebilecek.

SINAV 17 ŞUBAT’TA

Giriş sınavı, sözlü usulle 17 Şubat-7 Mart 2025’te Ankara’da yapılacak.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir