İzzet Yıldızhan otel reklamı yaptı, tepki topladı
Bolu’daki Kartalkaya Kayak Merkezi’ndeki Grand Kartal Otel de 21 Ocak saat 03.20’de meydana gelen yangında 36’sı çocuk 78 vatandaşımız hayatını kaybetti, 51 vatandaşımız yaralandı. Meydana gelen faciada oteldeki yangın alarmının çalışmadığı, acil aydınlatma ve sprinkler sisteminin bulunmadığı, yangın merdivenlerinin niteliğinin yetersiz olduğu anlaşıldı. Bu durum, Türkiye’de bulunan otellerin yangın, deprem, sel gibi durumlara karşı güvenlik önlemlerini de gündeme getirdi.
REKLAMINI YAPTI
Türkücü İzzet Yıldızhan, meydana gelen facia ardından sahibi olduğu otelin reklamını yaptı. Alsancak Doubletree By Hilton Oteli’nin sahibi olduğunu ve üç ayda bir yangın denetimi yapıldığını belirten Yıldızhan, “Misafirlerimizin can güvenliğinde dünya standardı baz alınmıştır. Markanın çok büyük önemi olduğunu yaşayınca anlıyorum…” notunu düştü. Yıldızhan’ın olması ve uygulanması gereken yangın denetim prosedürünü reklam konusu yapması dikkat çekti.
“OLMASI GEREKEN BU”
Facianın üstünden bir hafta geçmeden Yıldızhan’ın otel reklamı yaptığı bu paylaşım sosyal medyada tepki topladı. Paylaşımı gören kullanıcılar, “Olması gereken zaten bu değil mi”, “Burada marka Hilton devreye giriyor. Marka bunları yapmazsanız zaten ismini çekiyor. Zaten denetim ve kontrolu Hilton yapıyor, uygun olmayan yapılara adını vermiyor”, “Bunlar normal zaten yapılmalı. Birilerinin hayrı için yapmıyorsunuz”, “Abi paylaşma gereğin nedir yani bu senin zaten yapman gereken olay” yorumunda bulundular.