Cyberpunk 2077 de dahil olmak üzere belki de oyun tarihinin en sorunlu çıkışlarrından birini gerçekleştiren ve aradan geçen birkaç günün ardından hemen hemen hiçbir oyuncunun doğru düzgün deneyimleyemediği Microsoft Flight Simulator 2024 yapımcısı, oyunculardan özür diledi. İşte detaylar ve yapımcıdan gelen açıklamalar…
Yapımcı: “Flight Simülator tam anlamıyla felaket bir deneyim”
Microsoft Flight Simulator ekibinin başındaki Jorg Neumann, düzenlenen bir canlı yayında çıkış günü yaşanan sorunlar için oyunculardan özür diledi. Neumann, “Bu tam anlamıyla korkunç bir çıkış deneyimiydi. Oyuncuların gösterdiği sabır ve gönderilen destek mesajları için teşekkür ediyoruz,” şeklinde konuştu.
Neumann’a göre sorun sunuculardan ya da oyunun istemcisinden değil, içerik dağıtım ağı (CDN) denilen ara katmandan kaynaklandı. Bu sistem, Microsoft Flight Simulator 2020’de de kullanılmış ve oyunculara dünya verilerini aktarmıştı. Ancak, MSFS 2024 için beklenenden çok daha büyük bir trafik oluştu. “Birisi bana, çıkış gününde 100 milyar paket isteği aldığımızı söyledi,” diyen Neumann, altyapının bu yükü kaldırmakta başarısız olduğunu itiraf etti.
GTA 6’nın ikinci fragmanı ne zaman geliyor? Şüpheler arttı
Rockstar Games’in merakla beklenen oyunu GTA 6’nın ikinci fragmanı çıkış tarihine dair yeni dedikodular yapılıyor.
Çıkış günü yaşanan sunucu sorunlarının ardından birkaç gün içinde sistem iyileştirildi ve oyun stabil hale getirildi. Ancak, sorunlar bununla sınırlı kalmadı: Microsoft Flight Simulator 2024’ün en sonunda ‘oynanabilir olması’ pek çok hatayı da beraberinde getirdi. Geliştirici ekip, bu hataları gidermek için yoğun bir şekilde çalışıyor. Şu ana kadar iki büyük güncelleme yayınlandı ve 10 Aralık haftasında bir yenisi daha gelecek.
Microsoft Flight Simulator 2024’ün çıkış süreci, hem yapımcılar hem de oyuncular için zorlu geçti. Peki, bu sorunlar sizin deneyiminizi nasıl etkiledi? Görüşlerinizi bizimle paylaşmayı unutmayın!