Boğaziçi’nde kayyuma karşı 2000 günlük nöbet

Boğaziçi Üniversitesi’nde akademisyenlerin kayyım yönetimine karşı başlattığı nöbet 2000’inci gününe ulaştı. Etiler Kapısı’nda yapılan açıklamada, direnişin özgür, özerk ve demokratik üniversite talebiyle süreceği vurgulandı. Boğaziçi Üniversitesi’nde akademisyenlerin 2021’de başlayan direnişi 2000’inci gününe ulaştı. Üniversitenin Etiler Kapısı önünde yapılan basın açıklamasına bir grup Boğaziçili katıldı. Ortak açıklamayı Boğaziçi Üniversitesi Ekonomi Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Begüm Özkaynak okudu. Özkaynak, akademisyenlerin 2000 gündür her iş günü cüppeleriyle Güney Meydan’da nöbet tuttuğunu belirterek, eylemlerin üniversiteye yönelik müdahale sona erene kadar devam edeceğini söyledi. "DİRENİŞİN 2 BİNİNCİ GÜNÜNDEYİZ" Prof. Dr. Begüm Özkaynak, açıklamada şu ifadeleri kullandı: "Bugün 2021 yılında üniversitemize yapılan siyasi ve antidemokratik…

Boğaziçi Direnişi’nde 2000. gün: ‘Türkiye’de özgür üniversite idealinin önü açılana kadar, direnişi sürdürmeye kararlıyız’

Boğaziçi Üniversitesi'nde akademisyenlerin 2000 gündür sürdürdüğü direniş nedeniyle üniversitenin Etiler Kapısı'nda öğle saatlerinde bir açıklama yapıldı. Bir grup Boğaziçilinin katıldığı açıklamada Prof. Dr. Begüm Özkaynak tarafından okunan ortak açıklamada, eylemlerin özgür, özert, demokratik üniversite idealinin önü açılıncaya kadar sürdürüleceği vurgulandı. "TÜRKİYE'DE ÖZGÜR, ÖZERK VE DEMOKRATİK ÜNİVERSİTE İDEALİNİN ÖNÜ AÇILANA KADAR..." Boğaziçi Üniversitesi Ekonomi Bölümü'nden Prof. Dr. Begüm Özkaynak şunları söyledi: "Bugün 2021 yılında üniversitemize yapılan siyasi ve antidemokratik müdahalenin ilk haftasından beri aralıksız sürdürdüğümüz direnişimizin 2000. günündeyiz. 2000 gündür her iş günü öğlen 12:15’te cüppelerimizi giyerek Güney Meydan’da toplanıyor, sırtımızı gayrimeşru yönetimin sembolik merkezi olan Rektörlük Binasına dönüyor, 15 dakika…