Gözaltındaki Başkan İsmail Yetişkin için kritik ‘diyaliz’ uyarısı! Tedavi için hastaneye sevk edilmişti

İzmir merkezli yürütülen bir soruşturma kapsamında dün sabah saatlerinde gözaltına alınan Seferihisar Belediye Başkanı İsmail Yetişkin’in sağlık durumuna ilişkin endişe verici bir açıklama geldi. Yetişkin’in bakımını üstlenen özel hemşiresi; belediye başkanının şeker, diyabet ve kalp gibi birden fazla kronik rahatsızlığı bulunduğunu hatırlatarak, gözaltı koşullarında uygulanan mevcut tıbbi prosedürün yetersiz olduğunu vurguladı. "NORMALDE 8 SAAT EV DİYALİZİ ALIYORDU" Başkan Yetişkin’in yaklaşık 4 yıldır çok sıkı bir tedavi protokolüyle ev diyalizine bağlı olduğunu belirten hemşire, mevcut durumun risklerine dikkat çekti. Yetişkin’in vücut değerlerinin normal seyredebilmesi için ev ortamında 8 saatlik seanslar uygulandığını ifade eden hemşire, gözaltı sürecinde yapılan 4 saatlik diyalizin yetersiz…