Marmaray’da bir intihar vakası daha: Son aylardaki artış dikkat çekiyor

İstanbul'un en çok kullanılan toplu ulaşım araçlarından Marmaray'da bir intihar vakası daha yaşandı. Marmaray’ın Suadiye durağında bir vatandaş intihar etti. MARMARAY'DAN AÇIKLAMA Olayın ardından Marmaray'dan açıklama geldi. X'ten yapılan duyuruda, "Sayın yolcularımız, Suadiye istasyonunda yaşanan üzücü bir olay nedeniyle tek hat işletmeciliği yapılmakta olup, Marmaray seferlerinde gecikmeler yaşanmaktadır. Yolcularımızın gecikmelerden etkilenmemesi için alternatif ulaşım seçeneklerini de değerlendirmeleri önemle duyurulur" denildi. SEFERLER NORMALE DÖNDÜ Son olarak, bir süre için "tek hat" arasında yapılan seferlerin çift hat üzerinden yapılmaya devam edildiği bildirildi. SON 6 AYDA 7 VAKA İstanbul’da son dönemde Marmaray hattında yaşanan intihar vakalarındaki artış, ulaşım güvenliği ve toplumsal ruh sağlığı…