TÜBİTAK Fen Lisesi, ilk mezunlarını verdi

Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı'ndan yapılan açıklamaya göre; TÜBİTAK Gebze Yerleşkesi'nde gerçekleştirilen mezuniyet törenine Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, Kocaeli Valisi İlhami Aktaş, TÜBİTAK Başkanı Prof. Dr. Orhan Aydın ve öğrenciler ile aileleri katıldı. Tören, okulun ilk mezunlarının gerçekleştirdiği 'mezuniyet yürüyüşü' ile başladı. Ulusal ve uluslararası bilim olimpiyatlarında ve proje yarışmalarında Türkiye'yi başarıyla temsil eden öğrencilerin geçişi, davetliler tarafından uzun süre alkışlandı. Saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı'nın ardından sahne alan TÜBİTAK Fen Lisesi 12'nci Sınıf Mezuniyet Korosu, seslendirdiği eserlerle törene renk kattı. Daha sonra gösterilen tanıtım filminde okulun kuruluş süreci, laboratuvar çalışmaları ve öğrencilerin başarı hikayeleri anlatıldı. BAKAN…