Türkiye’de beyzbol yok ama “Sopası”na rekor satış
LC Waikiki, 2024 yılına ait e-ticaret performans verilerini paylaştı. LCW.com’un verilerine göre, geçtiğimiz yıl boyunca platformun üye sayısı 16 milyonu aşarak büyük bir büyümeye imza attı. En dikkat çekici detay ise spor ürünleri kategorisinde en çok satılan ürünün beyzbol sopası olması oldu.
LCW.COM BÜYÜMEYE DEVAM EDİYOR
2024 yılında LCW.com’un cirosu yüzde 77,51 oranında artış gösterdi. Platform, toplamda 700 milyondan fazla ziyaretçiyi ağırlarken, üye sayısı 2 milyon 185 bin 590 kişi artarak 16 milyon 325 bin 893’e ulaştı.
İSTANBUL ZİRVEDE, ANKARA VE İZMİR TAKİPTE
E-ticaret satışlarında en fazla hareketliliği yaşayan şehir 13 milyondan fazla ürün satışıyla İstanbul oldu. İstanbul’u sırasıyla Ankara, İzmir, Bursa ve Kocaeli takip etti.
Moda tercihlerine bakıldığında, İstanbul ve İzmir’de tişört, atlet ve takım satışları dikkat çekerken, Ankara’da en çok satılan ürün sweatshirt oldu. Tüm illerde en fazla tercih edilen ürünler tişört ve atlet olurken, bunları jean pantolonlar ve sweatshirtler takip etti.
KADINLAR CROP VE KAZAK TERCİH ETTİ, ERKEKLERDE JEAN VE GÖMLEK ÖNE ÇIKTI
Kadın giyim kategorisinde en çok satılan ürünler crop ve kazak olurken, erkek giyimde jean pantolonlar ve gömlekler revaçtaydı.
Ebeveynler, çocuklarının ihtiyaçları için LC Waikiki’yi tercih ederken, en çok satılan ürünler tişört ve takımlar oldu. Bunu eşofman ve sweatshirtler takip etti. Bebek giyiminde ise takım ve elbiseler en fazla ilgi gören ürünler arasında yer aldı.
BEYZBOL SOPASI, BADMİNTON TOPUNU GERİDE BIRAKTI
LC Waikiki’nin spor ürünleri kategorisinde en çok satılan ürün beyzbol sopası oldu. Spor ekipmanları arasında badminton topu ve matara da en çok tercih edilen ürünler arasında yer aldı. Spor giyim kategorisinde ise en fazla satış yapan ürün tayt oldu.
LC Waikiki’nin online satış performansı, markanın dijital dönüşümde büyük bir ivme kazandığını gösterirken, tüketicilerin spor ürünlerindeki seçimleri de dikkat çekici bir trend oluşturdu.