Eğitimcilerden Tekin’e siyah çelenkli tepki: Karşımızda barikat değil çözüm istiyoruz!

Hakları için mücadeleyi sürdüren özel sektör ve mülakat mağduru öğretmenlere destek ve Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin’i protesto etmek için bakanlık önüne siyah çelenk bırakan Eğitim Sen Genel Başkanı Kemal Irmak, “Öğretmenin karşısına artık barikat değil çözüm konulmalı” tepkisini gösterdi.

Eğitim Sen, hakları için mücadele eden özel sektör ve mülakat mağduru öğretmenlere destek olmak, öğretmenlerin maruz kaldığı hukuksuzluklara da tepki göstermek amacıyla Milli Eğitim Bakanlığı önünde bir basın açıklaması düzenledi.

Burada yapılan açıklamada konuşan Eğitim Sen Genel Başkanı Kemal Irmak

“HEM DİLSİZ ŞEYTANSINIZ HEM KUL HAKKI YİYORSUNUZ”

“BU MEB’E MESAJDIR”

Açıklamanın ardından Eğitim Sen Genel Başkanı Kemal Irmak ile sendikanın Ankara 1 ve 2 Nolu şubelerinin başkanları Milli Eğitim Bakanlığı önüne Bakan Yusuf Tekin‘i protesto etmek amacıyla bir siyah çelenk bıraktılar. Irmak çelengi bıraktıktan sonra şu açıklamayı yaptı: “Bu, günlerdir açıklama yapmayan, olup bitenler karşısında dilsiz şeytanı oynayan MEB’e artık bir mesajdır ve çıkıp bu arkadaşların sorununu çözmek için bir açıklama yapmasıdır. Beklenilen komisyonu toplamasıdır. Artık bu utançtan hem onlar hem biz hem bu ülke kurtulsun arkadaşlarımızın sözlerine kulak versinler, sorunu çözsünler, komisyonu kursunlar. Bu mesele bitsin herkes işine baksın”